Teknologi bygget til detailhandel
Larmende højtaler annonceringer, overfyldte gange, lange køer ved kasserne – det er ikke så underligt, at så mange kunder frygter den ugentlige shoppingtur. Vi hjælper butiksmedarbejdere med at ændre dette ved at forbinde afdelinger, kolleger og kunder via tale.
Skær køerne ned, og hold kunderne i gang
Ingen kan lide at stå i kø. Faktisk vil op til 41 % af kunderne i Storbritannien genoverveje et køb, hvis køen er for lang. En trådløs kommunikationsløsning gør det nemt at åbne en kasse med et tryk på en knap og endda administrere og godkende selvbetjeningskasser på afstand.
On-demand service
Der er ingen grund til at binde kolleger til faste stande. Trådløse Call Points kan placeres rundt omkring i butikkerne, i prøverum, ved leveringssteder eller ved click & collect udlevering.
Altid forbundet
Sig farvel til larmende højtaler-meddelelser, gamle telefonsystemer og langsomme SMS systemer.
Med en opdateret og tidssvarende kommunikationsløsning fra Seccom, kan dit team modtage opkald, håndtere kundeforespørgsler og kommunikere sikkert – alt sammen fra én enhed.
4 hurtige fordele ved trådløs kommunikation
Forbedret kommunikation:
Ved at bruge radiokommunikation kan man forbedre kommunikationen mellem medarbejderne. Radioer giver mulighed for øjeblikkelig og direkte kommunikation, hvilket kan være særligt nyttigt i miljøer med et højt tempo som detailhandel.
Øget effektivitet:
Med evnen til at kommunikere øjeblikkeligt kan jeres medarbejdere lettere koordinere opgaver, reagere på kundehenvendelser og arbejde sammen om at udføre opgaver, hvilket kan føre til øget effektivitet og produktivitet.
Omkostningseffektivitet:
Sammenlignet med andre kommunikationsteknologier kan radioer være en mere omkostningseffektiv løsning for både store, små og mellemstore detailvirksomheder. Radioer kan købes til en relativt lav pris, og de kræver ikke en betydelig investering i infrastruktur.
Forbedret kundeservice:
Med evnen til at kommunikere hurtigt og nemt kan personalet reagere hurtigere på kundernes anmodninger og dermed yde en bedre kundeservice.